bdf.brcko@gmail.com

U toku investicija od 10 miliona eura u “Luku” Brčko Distrikta BiH

Evropskim kreditnim sredstvima od 10 miliona eura Luka Brčko osavremenjava infrastrukturu. Plan je da sve bude završeno do 2024. godine. Pretovarni plato je urađen, a radovi su na prilaznom putu i izmještanju stare željezničke pruge i ugradnji nove.

Zastarjela pretovarna površina prilagođena starim i prevaziđenim potrebama, zamijenjena je novom, većih kapaciteta i za bržu uslugu. Kada još novom bude zamijenjena stara željeznica i urađen novi drumski pristup, privrednici mogu da očekuju povoljniji i brži dovoz i odvoz robe, javlja RTRS.

– Svako ulaganje u infastrukturu daje višestruku korist kad se radi o logističkim kapacitetima, pa tako i ova rekonstrukcija unutar Luke Brčko, što će doprinijeti umnogome pojednostavljenju kod doppemanja robe – rekao je za ovu televiziju Јovo Ilić iz Bimala.

Kada svi lučki kapaciteti budu revitalizovani doći će i do jačanja privrednog ambijenta u Distriktu.

– Tu je blizina rijeke Save, željeznica, blizina EU i u tom smislu svako poboljšanje putne infrastrukture, logitičkih kapaciteta i željeznice i lučkih kapaciteta je u dobrom i pozitivnom svjetlu po privredu – smatra Dragan Đukić Privredna komora Distrikta.

Evropska banka za obnovu i razvoj, za obnovu lučke infrastrukture odobrila je kredit od 10 miliona eura.

– Kada napravimo infastrukturu i kada Luka Brčko bude imala veće kapacitete i da bude bolja u svojoj usluzi ja se nadam da će neki problemi vezano za plovnost Save biti na redu da se rješavaju- rekao je Perica Јosić direktor ЈP Luka, Brčko.

Plovnost Savom od Beograda do Siska u priobalnim gradovima bila je nekada stabilna i dugotrajna. Savom su se tada prevozila plovila i roba preduzeća poznata u Evropi i svijetu.

– Nemamo više, kao što je to bio slučaj 70-ih i 80-ih godina, velikih prevoznika kao što je to bio Dunavski Lojd, Јugoslovensko riječno brodarstvo i drugi i svakako to se odražava i na mogućnost izbora i interes brodara odnosno oni koji imaju plovila da se uključe u prevozni proces – kaže Mladen Rogić kapetan Kapetanije u Vladi Distrikta.

Sada toga nema i zato će biti potrebna šira akcija da se prvo korito Save očisti od decenijskih nanosa. To je u interesu ne samo zemalja u slivu Save i Dunava već i onih kroz koje ove rijeke protiču sve do Crnog mora.

 

 

Izvor: biznisinfo.ba

Izdvojeno