bdf.brcko@gmail.com

Građani Brčko Disrtrikta totalno začutali: Nema ni jedne primjedbe na rad javne uprave!

Sektor za informiranje Vlade Brčko ditrikta, koji se između ostalog bavi i zaprimanjem žalbi i pritužbi građana na rad tijela javne uprave, za razliku od prethodnih godina, u prvih pet mjeseci ove godine nije zaprimio ni jednu prijavu građana po ovom pitanju.

Potvrdila je to za Radio Brčko Službenica za etiku i informiranje u ovom sektoru, Sanela Jerković. Ona kaže kako se zaprimljene žalbe građana inače protokoliraju i rješavaju na osnovu Instrukcije gradonačelnika iz 2009. godine, dok se ne izradi novi odgovarajući pravilnik.

„Javna uprava jest uspostavljena da bi radila u korist građana Brčko distrikta, a svaka pojedinačna prijava ima za cilj da se ustanovi je li neki organ postupao u skladu s važećim propisima, odnosno propisanim rokovima te da se eventualne pogreške blagovremeno isprave kako bi javna uprava bila što efikasnija, odnosno kako bi se provedeni postupci u najvećoj mjeri mogli udovoljiti zahtjevima građana“, rekla je Jerković.

Sve svoje žalbe i pritužbe građani mogu na protokol predati svaki dan na šalter u zgradi Vlade Brčko distrikta, a u Sekotoru ističu kako će ih nastojati riješiti u predviđenom zakonskom roku, bilo da se radi o povoljnom ili nepovoljnom odgovoru po žalbi građana.

 

Izvor: RBDBiH

Izdvojeno