bdf.brcko@gmail.com

U Registru Brčko Distrikta netačni i nepotpuni podaci o primanjima službenika i javnih uposlenika

Do izbora direktora Kancelarije za prevenciju i borbu protiv korupcije Distrikta, što će se najvjerovatnije desiti nakon lokalnih izbora, istoimena Komisija brčanske Vlade aktivno radi na ovim poslovima.

Akcenat je stavljen na sačinjavanje Akcionog plana u kontekstu pandemije, te korekciji podataka koji nisu tačni u novoinstaliranom Registru budžetskih primanja službenika i javnih uposlenika u Distriktu.

„Veoma je važno da je zaživio i Registar budžetskih službenika i javnih uposlenika Distrikta u čemu smo imali apsolutnu podršku Ureda supervizora, ali i ovdašnje kancelarije OSCE-a.

Na adresu resornog pododjeljenja i naše komisije, stigao je značajan broj pismenih prijava građana u kojima se navodi da određen broj objavljenih podataka, posebno o internom premještaju uposlenika, nije istinit, kao i da nisu navedene sve komisije čiji rad se plaća, a u koje su uključeni službenici i javni uposlenici u Distriktu. Sve navedeno će svakako biti dalji predmet naše analize i korekcija“, naglasio je predsjednik Komisije, glavni koordinator Vlade, Sead Šadić.

Na sljedećoj sjednici brčanske Vlade biće razmatran prijedlog Akcionog plana, kad je riječ o transparentnosti i utrošku sredstava u borbi protiv pandemije koronavirusa.

„Smatramo da je u Distriktu, daleko transparentnije u odnosu na druge dijelove BiH, organizovana nabavka svih sredstava u borbi protiv „COVIDA19“, no kroz predloženi Akcioni plan, želimo dostignuti nivo transparentnosti, tj. podići na još viši nivo, te sve akte koje donosi Krizni štab, odobrava i usvaja Vlada i Skupština, želimo da budu javno dostupni svim građanima“, kazao je Šadić.

 

Izvor: RBDBiH

Izdvojeno